Κρουστικοί υπέρηχοι Piezo wave

Αποτελεσματική θεραπεία ενάντια στον πόνο χάρη στα εστιασμένα κύματα κρουστικών υπερήχων

Η θεραπεία κρουστικών υπερήχων των σημείων πυροδότησης του πόνου (TPST) είναι μια επιτυχημένη μέθοδος θεραπείας του χρόνιου πόνου στις περιοχές των μυών, των τενόντων και των οστών, που επιτυγχάνει την εξάλειψή του και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική λύση της εγχείρησης.

Τα σημεία πυροδότησης πόνου είναι τοπικές σκληρύνσεις, υπερευαίσθητα σημεία στους σκελετικούς μύες, που προκαλούν ποικιλία διαφόρων πόνων ακόμα και σε περιοχές μακριά από τη θέση τους. Είναι επώδυνα και κάνουν την περιοχή στην οποία βρίσκονται επιρρεπή στην εμφάνιση μυϊκών κακώσεων.

Με την θεραπεία κρουστικών υπερήχων, τα σημεία αυτά εντοπίζονται με μεγάλη ακρίβεια και θεραπεύονται αποτελεσματικά.

Κέντρο Φυσικοθεραπείας Περαίας - Κρουστικοί υπέρηχοι

Η άμεση θεραπεία σημείων πυροδότησης πόνου με κρουστικούς υπερήχους μπορεί να εφαρμοστεί για τις περισσότερες παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος όπου ο πόνος είναι το κύριο σύμπτωμα.

ΩΜΟΣ

Ώμος

Θεραπεία μαλακών μορίων του στροφικού (τενόντιου) πετάλου του ώμου με ή χωρίς τενοντώδεις ασβεστοποιήσεις.

ΓΟΝΑΤΟ

Γόνατο

Θεραπεία συνδρόμου τενοντίτιδας επιγονατιδικού συνδέσμου.

ΠΕΛΜΑ

Πέλμα

Θεραπεία του Αχίλλειου τένοντα και της οστικής προεξοχής στην πτέρνα (άκανθα πτέρνας, πελματιαία απονευρωσίτιδα).

ΑΓΚΩΝΑΣ

Αγκώνας

Από τέννις ή γκολφ επικονδυλίτιδα βραχιόνια κερκιδική και ωλένια.

Πλεονεκτήματα της θεραπείας

• Άμεση ανακούφιση από τον πόνο
  • Βελτιώση κινητικότητας ασθενούς
  • Εξαιρετικά φιλική προς τον ασθενή θεραπεία
  • Αποτελεσματικότητα χωρίς χρήση φαρμακευτικής αγωγής
  • Θεραπεία χωρίς την απαίτηση νοσηλείας των ασθενών
  • Σύντομοι χρόνοι εκτέλεσης θεραπείας 10 – 20 λεπτά

Εξωσωματική Θεραπεία

Περιγραφή της μεθόδου θεραπείας με κρουστικούς υπερήχους

Η μονάδα παράγει ακουστικά κύματα υψηλής ενέργειας (εξωσωματικά) βάσει της αρχής του πιεζοηλεκτρικού φαινομένου. Αυτά τα κύματα εισέρχονται στο σώμα μέσω της διάδοσής τους πρώτα από ειδικά επιθέματα gel, που καθορίζουν και το ακριβές βάθος διείσδυσης. Ο ασθενής αισθάνεται τους βραχείας διάρκειας παλμούς και καθοδηγεί τον θεραπευτή να στοχεύσει τα κύματα στην περιοχή που υπάρχει ο μέγιστος πόνος. Αυτή η φιλική προς τους ασθενείς διαδικασία δεν απαιτεί νοσηλεία, είναι ήπια και διαρκεί περίπου 15 λεπτά. Ο ασθενής είναι σε θέση να εργαστεί ή να συμμετάσχει σε αθλητικές δραστηριότητες την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Κατά μέσο όρο τουλάχιστον 3 θεραπείες είναι απαραίτητες σε διαστήματα της μίας ή δύο εβδομάδων.